راه کارهای انتخاب و خرید یک آبمیوه گیری مناسب

راه کارهای انتخاب و خرید یک آبمیوه گیری مناسب

آبمیوه گیری یکی از لوازم خانگی پرمصرف در هر منزلی است پس انتخاب آن از بهترین مارک و مدلی مناسب حتماً نکته مهمی است که هر شخص پیش از خرید بدان توجه خواهد کرد. در این مطلب سعی کردیم با بررسی ویژگی های مهم و کلی یک آبمیوه گیری مناسب و بررسی مارک های آبمیوه گیری گوناگون به شما عزیزان در خرید و انتخاب هر چه مناسب تر کمک خواهیم کرد.

توان مصرفی آبمیوه گیری
منظور از توان مصرفی یا همان قدرت دستگاه به وات است که از هر دستگاه می شنوید اما این نکته را فراموش نکنید که هیچ گاه یک وات مشابه را از دو برند مبنا قرار ندهید چراکه به عنوان مثال آبمیوه گیری X وات از برند A و B نمی تواند به طور قطع قدرتی یکسان داشته باشد چراکه قدرت یک آبمیوه گیری را تنها بر مبنای وات نباید سنجید. کیفیت موتور استفاده شده و ساخت آن از کمپانی های مختلف می تواند آیتمی مناسب تر برای انتخاب باشد بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم پیش از آن که در ابتدا وات مورد نظرتان را انتخاب کنید به انتخاب مارکی مناسب با خصوصیات درخواستی خود توجه فرمایید و پس آن در مورد قدرت آن تصمیم گیری کنید.

دهانه ورودی آبمیوه گیری

دهانه ورودی یک ابمیوه گیری مناسب در طراحی این دستگاه ها موردی است که شما باید توجه لازم بدان را داشته باشید. دهانه ورودی این محصولات در برندهای گوناگون به صورت کوچک و بزرگ هستند و در واقع شعاع دهانه ورودی مدل ها با یکدیگر متفاوت است پس به این نکته توجه فرمایید تا با دانستن مزیت یک دهانه بزرگ و کوچک، آن چه مورد استفاده شماست را انتخاب نمایید. از معایب دهانه های کوچک ابمیوه گیری می توان به مشکلات هنگام آبگیری اشاره کرد؛ در این نوع از ادستگاه ها که دهانه کوچک دارد شما مجبور هستید که برای آب گیری سبزیجات یا میوه جات را در ابعاد کوچک تقسیم کنید تا از دهانه وارد دستگاه بشود اما اگر ابمیوه گیری با دهانه بزرگ را انتخاب کنید شما به راحتی می توانید میوه های در ابعاد بزرگتر را در آب گیری خود بریزید.

مخزن تفاله گیری آبمیوه گیری
دقت داشته باشید که بسیاری از ابمیوه گیری ها دارای مخزن جدا نیستند و شما مجبور هستید وقتی درون آن از تفاله پر شود، دستگاه را باز کنید و پس از خالی کردن تفاله از آن استفاده کنید؛ این کار بسیار زمان گیر و سخت است. لازم به ذکر است بسیاری از مدل های مارک های خوب نیز این ضعف بزرگ را دارند اما در برندهایی نیز آبمیوه گیری ها دارای مخزن جدای

تفاله هستند که این امکان را به شما می دهد تا در حین آب گیری در هر زمان که لازم دانستید در کم ترین زمان مخزن را از دستگاه جدا، خالی و سر جایش بگزارید. نکته دیگر اینکه مخزن های تفاله در برندهای مختلف که یک دستگاه مناسب خانگی و حرفه ای هستند مخزنی در حدود 3 تا 2 لیتر را به همراه دارند.

سیستم ضد چکه آبمیوه گیری

چکیدن قطرات باقی مانده در آب میوه گیری یکی از مواردی بوده است که همواره دستگاه های قدیمی این مشکل را با خود داشتند و افراد در برای رفع این مشکل همواره لیوانی را زیر دهانه خروجی می گذاشتند اما با پیشرفت تولیدات لوازم خانگی سیستمی به ابمیوه گیری های امروزی با نام ضد چکه فراهم شد تا شما به راحتی بتوانید بدون اینکه شاهد چکه کردن آب‌میوه باشید از دستگاهتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که با این حال که روند کار این سیستم ساده است اما همواره برخی از برندها این قابلیت را ندارند.

تیغه آبمیوه گیری

جنس تیغه های موجود در برند و مدل های مختلف متفاوت است. جنس استیل و سرامیک، دو جنسی است که در انواع این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. حال به بررسی این دو جنس می پردازیم تا شما نیز متوجه تفاوت آن ها با یکدیگر بشوید.تیغه های سرامیکی یکی از بهترین جنس های موجود برای تیغه یک آبمیوه گیری است که بسیار بسیار دیرتر کند خواهد شد و دیگر شاهد خرابی این تیغه مانند استیل خواهید نبود. به طور خلاصه در میان مارک های خوب و در مدل های بالا جنس تیغه ها، سرامیک انتخاب شده اند.

اگر بخواهیم خلاصه به شما بگوییم از لحاظ دیزاین، طول عمر و داشتن تک تک مزایایی که یک دستگاه کامل باید داشته باشد، می توانیم آبمیوه گیری جیپاس را به شما پیشنهاد بدیم. هرچند که برندهایی مانند فیلیپس، بوش و غیره اکنون در دسته پرفروش ترین ها هستند اما آبمیوه گیری های جیپاس به دلیل کامل بودن خصوصیات ذکر شده می تواند در اولویت انتخاب این نوع از محصول قرار دارد. شما می توانید انواع آبمیوه گیری های جیپاس را در فروشگاه لوازم خانگی حسن پور مشاهده و با بررسی مشخصات آن و حتی مقایسه محصولات مدل مناسب تر را انتخاب نمایید.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید